Medewerker Servicedesk/Customer Success
Een digitale werkplek die het altijd en overal doet... dat maakt de medewerkers van onze klanten blij! Als medewerker Servicedesk/Customer Success help jij hen dat goede gevoel te behouden. Want als er keer iets is ben jij er voor hen. En beantwoord je de ik-snap-het-niet- én de het-doet-het-niet-vragen. De ene keer bied je hulp vanuit onze Servicedesk op kantoor, de andere keer doe je dat bij de klant op locatie. Ook zorg je voor inspiratie om medewerkers slimmer te laten werken. Bijvoorbeeld via een training of webinar over de cloudwerkplek of Microsoft 365-applicaties.
Wat ga je doen?
- Je handelt incidenten af vanuit meldingen in een geautomatiseerd ticketsysteem.
- Je verwerkt functionele en technische gebruikersvragen (registreren, beantwoorden of escaleren).
- Je bewaakt een tijdige afhandeling van meldingen en lost - indien mogelijk - storingen op.
- Je helpt onze klanten om alles uit hun nieuwe cloudwerkplek te halen. Dat doe je bij de klant op locatie, via Teams of vanuit ons mooie kantoor in Arnhem.
- Je verzorgt inspiratie- en informatiesessies en webinars over onze cloudwerkplek en Microsoft 365-applicaties.
Bij IT Local sta je er nooit alleen voor: als medewerker Servicedesk/Customer Success werk je samen met collega's aan leuke en uitdagende hulpvragen.
Wat breng je mee?
- Expertise en kennis waarmee je klanten positief weet te verrassen.
- Een oplossingsgerichte instelling: je luistert naar de klant en denkt mee over oplossingen. Je houdt de klant actief op de hoogte van de voortgang en communiceert helder; kortom de klant weet waar hij aan toe is.
- Daadkracht: je weet van aanpakken. Samen met je collega's zorg je er voor dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
- MBO+ werk- en denkniveau.
- Een rijbewijs. Je bent namelijk vaak op locatie bij de klant.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Kennis van Microsoft (365)-producten, waaronder Windows 11, Teams, OneDrive en SharePoint.
Wij hebben wij jou te bieden?
- Salaris, natuurlijk! Je bruto startsalaris, inclusief een persoonlijk keuzebudget, ligt tussen de € 2.300,- en € 2.600,- per maand. Dit is op basis van 40 uur per week en afhankelijk van je kennis en ervaring.
- Collega’s met humor, energie en hippe sneakers.
- Feest onderweg in een überblitse elektrische IT Local-company car. Hier mag jij natuurlijk gebruik van maken.
- Genoeg uitdagingen om elke dag een beetje beter te worden.
- Een fijne en informele werksfeer met zo nu en dan verrassingen waarover je op verjaardagsfeestjes graag vertelt.
- Volop ruimte om jouw ideeën in te brengen.
- Een supergaaf kantoor op een fraaie plek in Arnhem.
- Een moderne werkplek plus laptop en telefoon.
- Een persoonlijk ontwikkelplan en coaching.
- Budget om je kennis op peil te houden en je persoonlijk te ontwikkelen.
- Een goede pensioenregeling en vergoeding van reiskosten als je die maakt.
- Goeie koffie, vers fruit, fris en chips en iedere dag een 'lunch van de zaak'.
Solliciteren?
Gebruik onderstaand sollicitatieformulier, stuur een e-mail naar sollicitatie@itlocal.nl met je motivatie en CV of bel direct naar 088 – 404 34 00 en vraag naar Jappe Help/Gaby Phielix.
O ja… goed om te weten als je recruiter bent: wij zoeken onze nieuwe medewerkers zelf. Jouw (ongevraagde) hulp bij het invullen van deze vacature slaan wij dus vriendelijk af.
Sollicitatieformulier
Meer vacatures:
Zo ziet onze sollicitatieprocedure eruit:
Snel duidelijkheid
Na het versturen van jouw sollicitatie zie je in het vervolgscherm of het formulier succesvol is verzonden. Je ontvangt geen ontvangstbevestiging per e-mail; wij beoordelen snel jouw motivatie en cv en bellen of mailen je daarna direct.