IT Local Security

Eenvoudig en veilig wachtwoordbeheer met Keeper

Welkom123, Hetty1983, Apeldoorn2024… zwakke wachtwoorden en aanmeldingsgegevens van je medewerkers maken je bedrijf kwetsbaar voor hackers. Met Keeper haal je een handige en veilige tool in huis om alle wachtwoorden en andere aanmeldingsgegevens te beschermen, te beheren en zelfs te delen. En houd je ongewenst bezoek buiten de deur.

Bel mij voor een afspraak
Image


Wachtwoordbeheer en meer

Keeper is een zero-knowledge beveiligings- en encryptietool voor identiteits- en toegangsbeheer (wachtwoorden, aanmeldingsgegevens, verbindingen, privileged toegang), dark web monitoring, digitale bestandsopslag en versleuteld berichtenverkeer. Veilig en eenvoudig in gebruik, voor zowel de beheerder(s) als de medewerkers binnen je bedrijf.

Met Keeper...

Bescherm, beheer en deel je wachtwoorden, aanmeldingsgegevens, metadata en bestanden veilig binnen jouw bedrijf.

Maak je gedeelde teammappen en beheer je gebruikersrechten voor het toevoegen, verwijderen, aanpassen en delen van deze records.

Gebruik je de op rollen gebaseerde toegangscontrole (RBAC) om gemakkelijke toegang te ondersteunen.

Volg je alle activiteiten van medewerkers op elke locatie en elk apparaat.

Image
Image

Eersteklas beveiliging

Keeper is een toonaangevend bedrijf op het gebied van cyberbeveiliging. Het bedrijf heeft verschillende internationale awards gewonnen en is onder meer SOC2- en ISO 27001-gecertificeerd. Miljoenen consumenten en duizenden bedrijven wereldwijd vertrouwen inmiddels op Keeper en het gelijknamige platform om het risico op wachtwoordgerelateerde cyberaanvallen te minimaliseren. Binnen IT Local werken we er ook zelf mee en naar volle tevredenheid. Het Keeper-platform maakt gebruik van een unieke zero-knowledge-versleuteling via AES-256-bits en Elliptic Curve. Dit betekent dat niemand, zelfs niet de eigen medewerkers van Keeper, toegang heeft tot de hoofdwachtwoorden van je medewerkers.

Met Keeper kunnen je medewerkers:

Automatisch sterke en unieke wachtwoorden genereren en deze opslaan in een persoonlijke versleutelde digitale kluis. Ze hoeven nog maar één wachtwoord te onthouden.

Opgeslagen aanmeldingsgegevens automatisch invullen op alle websites en apps.

Tweefactorauthenticatie (2FA) opslaan en automatisch invullen.

Gebruikmaken van een veilige digitale kluis en gegevens synchroniseren en beheren op al hun apparaten.

Meer opslaan dan alleen wachtwoorden. Je medewerkers kunnen de Keeper-kluis gebruiken voor vertrouwelijke bestanden, foto's, video's, betaalkaart- en bankgegevens en andere vertrouwelijke gegevens.

Veilig wachtwoorden, andere gegevens en bestanden met collega’s delen

Gegevens ordenen in mappen, submappen en gedeelde mappen.

Zien hoe veilig hun wachtwoorden zijn.

Automatisch een bericht ontvangen als een account is gelekt (via monitoring van het dark web).

Eenvoudig schakelen tussen meerdere Keeper-accounts, zowel zakelijk als privé.

ImageImage
ImageImage

Je beheerder kan:

Keeper gemakkelijk installeren en uitrollen voor de medewerkers binnen je bedrijf, op alle apparaten die ze gebruiken.

Gebruik maken van de beheerdersconsole die hem/haar volledig inzicht geeft in en de wachtwoordsterkte van je medewerkers, het delen van aanmeldingsgegevens, machtigingen, zero-trust netwerktoegang en blootstelling op het dark web. Zodat hij/zij op basis van die inzichten actie kan ondernemen.

Medewerkers snel toevoegen, uitschakelen of verwijderen.

Teams en rollen eenvoudig aanmaken. Keeper gebruikt Role-Based Access Control (RBAC) om privileged toegang mogelijk te maken.

Beveiligingsbeleidsregels afdwingen.

De gegevensbeveiliging controleren.

Gebruikerslogs en activiteitenrapporten onderhouden.