Servicedeskmedewerker(s)
Een digitale werkplek en apps die het altijd en overal doen... dat maakt de medewerkers van onze klanten blij. Help jij hen dat goede gevoel te behouden? Mogen ze jou bellen als er een keer iets is? Want... ben jij die ervaren medewerker die onze Servicedesk komt versterken? Ben je goed in het beantwoorden van technische en functionele vragen en het oplossen van eventuele storingen? En wil je dat doen in een professionele en energieke organisatie? Solliciteer dan nu!
Wat ga je doen?
- Je handelt incidenten af vanuit meldingen in een geautomatiseerd incidenten-beheersysteem.
- Je verwerkt functionele en technische gebruikersvragen (registreren, beantwoorden, oplossen of escaleren).
- Je werkt actief aan de apps en de netwerken van onze klanten en monitort realtime.
- Je bewaakt een tijdige afhandeling van meldingen en lost - als dat mogelijk is - storingen op; je bent je er daarbij van bewust dat de Servicedesk dé spil van de organisatie is.
Bij IT Local sta je er nooit alleen voor: als servicedeskmedewerker werk je samen met collega's aan leuke en uitdagende hulpvragen.
Wat breng je mee?
- Expertise en kennis waarmee je klanten positief weet te verrassen.
- Een oplossingsgerichte instelling: je luistert naar de klant en denkt mee over oplossingen. Je houdt de klant actief op de hoogte van de voortgang en communiceert helder; kortom de klant weet waar hij aan toe is.
- Daadkracht: je weet van aanpakken. Samen met je collega's zorg je er voor dat een probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
- MBO+ werk- en denkniveau.
- Een afgeronde ICT-opleiding.
- Ervaring met Microsoft 365, Power Apps, Azure, en Windows-omgevingen.
Wij hebben wij jou te bieden?
- Salaris, natuurlijk! Je bruto startsalaris, inclusief een persoonlijk keuzebudget, ligt tussen de € 2.760,- en € 3.100,- per maand. Dit is op basis van 40 uur per week en afhankelijk van je kennis en ervaring.
- Doorgroeimogelijkheden naar andere functies en afdelingen.
- Collega’s met humor, energie en hippe sneakers.
- Genoeg uitdagingen om elke dag een beetje beter te worden.
- Een fijne en informele werksfeer met zo nu en dan verrassingen waarover je op verjaardagsfeestjes graag vertelt.
- Volop ruimte om jouw ideeën in te brengen.
- Een supergaaf kantoor op een fraaie plek in Arnhem.
- Een moderne werkplek plus laptop en telefoon.
- Een persoonlijk ontwikkelplan en coaching.
- Budget om je kennis op peil te houden en je persoonlijk te ontwikkelen.
- Een goede pensioenregeling en vergoeding van reiskosten als je die maakt.
- Goeie koffie, vers fruit, fris en chips en iedere dag een 'lunch van de zaak'.
Solliciteren?
Gebruik onderstaand sollicitatieformulier, stuur een e-mail naar met je motivatie en CV of bel direct naar en vraag naar Jappe Help.
O ja… goed om te weten als je recruiter bent: wij zoeken onze nieuwe medewerkers zelf. Jouw (ongevraagde) hulp bij het invullen van deze vacature slaan wij dus vriendelijk af.
Sollicitatieformulier
Meer vacatures:
Zo ziet onze sollicitatieprocedure eruit:
Snel duidelijkheid
Na het versturen van jouw sollicitatie zie je in het vervolgscherm of het formulier succesvol is verzonden. Je ontvangt geen ontvangstbevestiging per e-mail; wij beoordelen snel jouw motivatie en cv en bellen of mailen je daarna direct.