Customer success-medewerker
Jij bent hét gezicht van IT Local en zorgt ervoor dat onze klanten moeiteloos aan de slag kunnen met hun nieuwe cloudwerkplek. Als customer success-medewerker begeleid, help én train je verschillende bedrijven bij de overgang van hun oude IT-systeem naar een moderne cloudomgeving. En 'verschillende bedrijven' moet je lezen als 'écht divers'! De ene dag sta je op locatie bij een kinderdagverblijf om medewerkers wegwijs te maken in Microsoft 365 en de volgende dag geef je een Teams-training aan een bouwbedrijf om de mogelijkheden van de cloud verder toe te lichten. Jouw aanpak pas je aan de doelgroep aan en je weet als geen ander hoe je complexe materie op een begrijpelijke manier uitlegt. Jouw belangrijkste taak? Service verlenen! Door jouw begeleiding en trainingen maken klanten optimaal gebruik van hun nieuwe werkplek en ervaren ze écht de voordelen van de cloud.
Wat ga je doen als customer success-medewerker?
- Klanten helpen: je helpt de medewerkers van onze klanten om alles uit hun Microsoft-omgeving en nieuwe cloudwerkplek te halen. Meestal op locatie en soms via Teams of telefonisch vanuit ons mooie kantoor in Houten of Arnhem (deze verdeling is ongeveer 70/30). Je beantwoordt vragen, lost zaken direct op of zoekt het uit met hulp van jouw collega's, inspireert, verrast medewerkers met nieuwe mogelijkheden en loopt voor de zekerheid nog even langs bij die medewerker die nooit vragen stelt. Ook stel jij medewerkers gerust; de overgang naar een nieuw IT-systeem is vaak spannend voor onze klanten!
- Trainingen ontwikkelen en verzorgen: je geeft interactieve en praktijkgerichte Microsoft 365-trainingen, zowel online als op locatie.
- Inspireren en enthousiasmeren: je laat de medewerkers van onze klanten zien hoe Microsoft 365 hun werk eenvoudiger en efficiënter maakt.
- Maatwerk leveren: je stemt trainingsprogramma’s af op de behoeften en werkwijzen van onze klanten.
- Ondersteuning bieden: je begeleidt deelnemers tijdens en na de trainingen om een optimale leerervaring te garanderen.
- Continu verbeteren: je evalueert de effectiviteit van trainingen en optimaliseert lesmaterialen waar nodig.
Jij bent iemand die...
- minimaal MBO werk- en denkniveau heeft.
- kennis en interesse heeft in hybride- en cloudomgevingen.
- kennis heeft van Microsoft (365)-producten, waaronder Windows 11, Teams, OneDrive en SharePoint.
- mensen graag iets wil leren zonder belerend te zijn. Je straalt sympathie uit!
- de Nederlandse taal beheerst.
- een vlotte presentatie kan geven.
- zonder schroom een vol kantoor binnenloopt en een beetje weerstand prima kan handlen.
- in het bezit is van een rijbewijs. Je bent namelijk vaak op locatie bij de klant.
Wij hebben wij jou te bieden?
- Salaris, natuurlijk! Je bruto startsalaris, inclusief een persoonlijk keuzebudget, ligt tussen de € 2.810,- en € 3.250,- per maand. Dit is op basis van 40 uur per week en afhankelijk van je kennis en ervaring.
- Mogelijkheid tot parttime (minimaal 24 uur per week) of fulltime werken.
- Een moderne werkplek plus laptop en telefoon.
- Feest onderweg in een überblitse elektrische IT Local-company car. Hier mag jij natuurlijk gebruik van maken.
- Een goede pensioenregeling.
- Opleidingsbudget om je kennis op peil te houden en je persoonlijk te ontwikkelen. Ook bieden wij een persoonlijk ontwikkelplan en coaching.
- Goeie koffie, vers fruit, fris en chips en op kantoor iedere dag een 'lunch van de zaak'.
Wie zijn wij?
Wij zijn IT Local, specialist in IT-omgevingen, maar altijd met een menselijke en servicegerichte touch. Bij ons vind je de leukste collega’s met humor, energie en hippe sneakers. Daarnaast kennen we een fijne en informele werksfeer met zo nu en dan verrassingen waarover je op verjaardagsfeestjes graag vertelt. Wij bedienen een breed scala aan klanten. Zo help je medewerkers uit verschillende branches, van kinderopvang tot handel en industrie. Dit geeft een hoop afwisseling en maakt het werk uitdagend! Ook hebben wij het mooiste plekje in Arnhem weten te bemachtigen om ons kantoor te huisvesten. En ook in Houten hebben we een fijne plek om te werken. Hier voel jij je vast helemaal thuis!
Solliciteren?
Ben je enthousiast over de functie van customer success-medewerker? Solliciteer dan direct en maak gebruik van het formulier hieronder! We nemen dan snel contact met je op, als het even kan binnen één werkdag.
O ja… goed om te weten als je recruiter bent: wij zoeken onze nieuwe medewerkers zelf. Jouw (ongevraagde) hulp bij het invullen van deze vacature slaan wij dus vriendelijk af.
Sollicitatieformulier
Meer vacatures:
Zo ziet onze sollicitatieprocedure eruit:
Snel duidelijkheid
Na het versturen van jouw sollicitatie zie je in het vervolgscherm of het formulier succesvol is verzonden. Je ontvangt geen ontvangstbevestiging per e-mail; wij beoordelen snel jouw motivatie en cv en bellen of mailen je daarna direct.